Kisgyermekes családokon segített a Katolikus Karitász
2013. február 14. csütörtök 09:32


Véget ért a dm drogerie markt, a Pampers és a Katolikus Karitász közös jótékonysági akciója, amely során országszerte 262 kisgyermekes család kapott egyenként 25 csomag pelenkát. Február 13-án Écsy Gábor atya, a szeretetszolgálat országos igazgatója, Kanyó Roland, a dm PR menedzsere és Boros Anita, a Procter & Gamble PR menedzsere adta át jelképesen néhány családnak Budapesten.

2012 novemberében a dm drogerie markt ismét elindította a Együtt a babákért kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A dm, a Procter & Gamble és a Karitász közös kampányába idén már országszerte 262 dm üzlet kapcsolódott be, így növekedett a támogatott családok száma is.

Az akció eredményeként 262 kisgyermekes család kap egyenként 25 csomag pelenkát, amely mintegy fél évre elegendő mennyiség. Az összesen 6550 csomag pelenka összértéke meghaladja a 26 millió forintot.

A két hónapos akció alatt a dm vásárlói hűségpontjaikat ajánlhatták fel adományként, amelyeket a segélyszervezet pelenkák formájában továbbított a Karitász által kiválasztott családoknak. A kampány során közel 10 000 vásárló ajánlotta fel pontjait, 400 vásárlóval több, mint az első alkalommal, így segítségükkel 262 családot tudott a Karitász több mint 100 ezer forint értékű pelenkával támogatni.